Elmeholm

2300
70
222
Digital kunderejse, der skaber tryghed og salg
Elmeholm er Digital Estates første samarbejde med Danica Ejendomme om markedsføring af ejerboliger – og et skoleeksempel på, hvordan vi gør det let at sælge nybyggeri digitalt.
Beliggende på en af de sidste byggegrunde i Sluseholmen, omgivet af kanaler på tre sider og med direkte adgang til den nye metro, var projektet en unik mulighed for køberne. Digital Estate sikrede, at de også oplevede det sådan.
Hele processen, ét kontaktpunkt – Digital Estate håndterede alt fra online markedsføring til 3D-visualiseringer, boligwebshop og digitale værktøjer. Ingen behov for eksterne leverandører. Datadrevet præcision sikrede, at vi ramte de rigtige købere og optimerede konverteringer.
Elmeholm beviser, hvordan en digital kunderejse kan gøre boligkøb enkelt, inspirerende og effektivt – til gavn for både udviklere og købere.
Ydelser
Online markedsføring
Boligwebshop
Vi leverede en komplet digital salgsplatform, hvor skræddersyet online markedsføring rekrutterede potentielle købere. Gennem en visuel og informativ kunderejse kunne de opleve boligerne digitalt, forstå projektets kvaliteter og opnå den nødvendige tryghed til at træffe en købsbeslutning. Når de kontaktede ejendomsmægleren, var de allerede klædt på med indsigt og motivation.
3D-visualiseringer
Interesseliste
Data dashboard








“Deres evne til at generere leads og købere til vores boligprojekter både før og efter salget er startet, har virkelig overgået vores forventninger. Deres arbejde har gjort en afgørende forskel for vores forretningsmæssige succes.”
Lignende projekter
Læs mere om lignende projekter
Vil du vide mere?
