Frederiksbro

1300
3000
120.000 m2
En langsigtet strategi for succesfuld udlejning
Tilbage i 2018 blev Digital Estate for første gang involveret i Frederiksbro, et af Danmarks største boligprojekter, udviklet af M. Goldschmidt.
I tæt samarbejde med Michael Goldschmidt og hans team skabte vi en identitet og kommunikation, der favnede projektets bredde, målgrupper og tidsperspektiv på mindst 7+ år. Visionen var ”livets cyklus” – Frederiksbro skulle være et sted, hvor beboere kunne blive boende gennem livets forskellige faser.
Digital Estate er stolte af at have bidraget til dette projekt, der har sat nye standarder for, hvordan storskala boligudlejning kan håndteres digitalt og strategisk.
Ydelser
Strategi
M. Goldschmidts ambition var tydelig: "Vi vil ikke have tomgang." Med det afsæt udviklede vi en strategi, der sikrede en stærk og langsigtet markedsføring, hvilket passede perfekt til virksomhedens DNA.
Projektet er stadig i udvikling og nu 50% færdigbygget. Fra dag ét har udlejningen været drevet af en af de mest effektive digitale udlejningsmotorer, skabt i samarbejde med M. Goldschmidts udlejningsafdeling. Resultatet? 0% tomgang gennem hele perioden.
Visuel identitet
I tæt samarbejde med Michael Goldschmidt og hans team skabte vi en identitet og kommunikation, der favnede projektets bredde, målgrupper og tidsperspektiv på mindst 7+ år. Visionen var ”livets cyklus” – Frederiksbro skulle være et sted, hvor beboere kunne blive boende gennem livets forskellige faser. En ung familie kunne starte her, og når livssituationen ændrede sig, ville der stadig være en bolig, der passede til deres behov.
Denne tilgang blev samlet i fortællingen om Frederiksbro – Det bedste sted i livet. Uanset hvor man befinder sig i sin livscyklus, er Frederiksbro designet til at være det bedste sted at vokse op, være to sammen eller nyde udsigten.
Markedsføring
Vi designede en tilpasset kampagne, der var koordineret med både den overordnede markedsføringsplan og de mange målgruppers behov for information og foretrukne platforme under projektet.
Printed media
Forskellige brochurer formidler historien om at bo i Frederiksbro, med en brochure for hver af bygningerne. Glinsende sider og detaljerede 3D-billeder fortæller en taktil historie om det hyggelige hverdagsliv her. Kajakroning på søen. Solnedgange på balkonen. Børn på gynger og folk i løbesko.
Bygningsskilte viser, hvor hver bygning er under opførelse på byggepladsen, så nysgerrige forbipasserende kan følge med i fremdriften.
Website
Vi tilføjer vores dimension for at give folk et reelt grundlag for at træffe beslutninger. Derfor præsenterer hjemmesiden hele Frederiksbro og fordelene ved bydelen, samtidig med at den viser hver enkelt bygning og lejlighed.
Vores interaktive boligvælger fjerner tvivl og letter beslutningsprocessen ved at give potentielle beboere fuld klarhed og besvare deres spørgsmål om deres nye hjem og frigivelsesdatoen for de forskellige bygninger.







”Med hjælp fra Digital Estates er vi lykkedes med at formidle vores store og ellers komplekse boligprojekt på en måde, så det blev håndgribeligt for vores kunder. Vi har nydt godt af kompetent rådgivning og er endt med en markedsføringsportefølje, som vi er meget tilfreds med”.
Lignende projekter
Læs mere om lignende projekter
Vil du vide mere?
